– Ой вы гой
еси, добры молодцы! – приветствовал он сидящих и протянул откуда ни возьмись взявшуюся в его руке пустую кружку, раза в три большую объёмом, чем у богатырей.
Даруй ми зрети моя прегрешения и не осуждати брата моего, яко благословен
еси во веки веков.
Яко святитель благочестно пожив и священномучения венец приял
еси.
– Тако
еси, коли о сём многажды речено, – отвечает белобород без поспешества.
– Путник неразумный, камо грядёши? Тамо
еси смерть злая, неминуемая!
Привет! Меня зовут Лампобот, я компьютерная программа, которая помогает делать
Карту слов. Я отлично
умею считать, но пока плохо понимаю, как устроен ваш мир. Помоги мне разобраться!
Спасибо! Я стал чуточку лучше понимать мир эмоций.
Вопрос: ватрушечный — это что-то нейтральное, положительное или отрицательное?
И нравом причастник, и престолом наместник апостолом быв, деяние обрёл
еси.
Ибо, праведным воеводам подражая, не числом и умением токмо, но паче верою враги побеждал
еси, силу благочестия истиннаго показуя.
Зажигаю свечу и начинаю молиться. «Отче наш, иже
еси на небеси и на земли…» – чётко представляю небо со всем содержимым и чувствую, ухожу, ухожу безвозвратно…
Дальше в четвёртом псалме идёт удивительная мысль: в скорби распространил мя
еси.
Земля
еси и в землю отыдеши.
Сия слышав старец воздохнув и глаголаше: добре рекл
еси, чадо, яко мирстии не падают; падоша бо единою дивным и лютым падением и ниже встати могут, ниже к тому пасти, и кая убо печаль диаволу бороти долу лежащих и николиже возстающих?
Зубы грешников сокрушил
еси.
Правило веры и образ кротости, воздержания учителю яви тя стаду твоему яже вещей истина: сего ради стяжал
еси смирением высокая, нищетою богатая.
Многократно повторяю, читая 50-й псалом: аще бы восхотел
еси жертвы, дал бых убо…
Веруем бо, яко ты любиши ны тою же любовию, еюже вся ближния возлюбил
еси, пребывая на земли.
Как его ни называй – отечеством, Родиной, русской землёй, что, как известно, уже за шеломянем
еси.
Ты бо
еси врач душ наших.
Господи, се аз и дети мои, я же ми дал
еси.
Внемли убо: понеже бо пришёл
еси во врачебницу, да не неисцелен отыдеши.
Яко насытил
еси душу тщу и душу алчущу исполнил благ (Пс. 106:9).
– Отче наш, ежи
еси… на небеси… изыди, нечистый, кароч…
Се, пяди положил
еси дни моя, и составъ мой яко ничтоже предъ тобою: обаче всяческая суета всякъ человекъ живый.
Глагола ему ученик: что сие сотворил
еси, авво?
Другая сторона грани – это способность или возможность воплощения «тело свершил ми
еси» или в переводе на русский «уготовил мне тело» (Пс. 39: 7) перевод 70 толковников.
Свят
еси, словом сотворивший всё сущее.
Ты оставил
еси дом свой – он такожде по чужим домам скитается.
Не бессмертен
еси человек – смертен!
Ты, говорящие сие, а между тем не знающий, проживёшь ли нынешний день, не помышляешь разве услышать: безумне, в сию нищь душу твою истяжут от тебе, а яже уготовал
еси, кому будут (Лк. 12:20).
В 6-й песни утреннего канона, во вторник, глас 5-й, сказано: «Яко же пророка от зверя избавил
еси, Господи, и мене из глубины неодержимых страстей возведи, молюся».
– Нет, жив
еси! Токмо бока помяли. Тут недалече он…
Ты един показал
еси дело сего превысокого сана быти собрание всех трудов и попечений, разве что и преизлишня твоего звания являети нам в царе и просто воина, и многодельного мастера, и многоименитаго делателя?
Да не будет же услышать кому – либо из нас: помяни: яко восприял
еси благая твоя в животе твоём; и: между нами и вами пропасть велика утвердися (Лк. 18:26).
Берегись же, чтобы не услышать и тебе, наслаждавшейся в течении всей жизни: «Восприяла
еси благая твоя в животе твоём».
Ибо говоритея: проидохом сквозе огнь и воду, и извёл ны
еси в покой(Пс. 65, 12).
Се бо отроком нетерпения образ явился
еси…
– Яко последнее ко вразумлению и покаянию знамение смерть даровал
еси, Господи.
Ты бо
еси спасение рода христианского.
– Добрый день, гой
еси добрый молодец! – протяжно, приятным грудным голосом, добавила она.
Стих 21. Рече же ему господь его: добре, рабе благий и верный: о мале был
еси верен, над многими тя поставлю…
Ночью камень с поля привезли, огромный, видом навроде черепашьего панциря. К чему бы такой камень?.. Тайна сия велика
еси!
Дал
еси веселие в сердце моём (Пс.4:8).
Житие на земли добре окормляя, страдальче, милостынями, и частыми молитвами, и слезами, паки же ко страданию мужески устремився, персское обличил
еси нечестие.
Темже мертву ты во гробе возгласив, и змию в злато претворил
еси, и внегда пети тебе святыя молитвы.
– Откуда
еси, человече, пришёл, от которого царства, и какого отца сын, и как тебя звать по имени?
– Дорога
еси недальняя, занеже не вем, что ожидает путника чужестранного, не мнящего того суща, якоже бо аще кто не зная того пойдёт к морю, того встренут мнози опасности.
Яви древния милости твоя, и ихже отцем всепомоществовал
еси, не отрини и нас, чад их, стопами их к тебе шествующих.
– Тако не почасту
еси, – глаголит. – Вызываю тя, сам на ся воевати!
– Срамно
еси обзывать побеждённого, яко пребывает в несчастии и в пленении, – отозвался хищник. – Орнитоле… даже и речи тако неможно!
Во время пения «Преобразился
еси» на амвон вынесли большую корзину с церковными яблоками.